کشت و صنعت تابش
خانه / موسیر / مرکز خرید موسیر اسلایس شده در اصفهان

مرکز خرید موسیر اسلایس شده در اصفهان

آشپزی علاوه بر آن که یک هنر است، نیازمند علم کافی هم می باشد؛ علم آگاهی به مواد و فواید آن یکی از ارکان مهم در پختن غذا می باشد. موسیر یکی از پرکاربرد ترین طعم دهنده های غذایی در سراسر جهان است. خرید موسیر اسلایس شده با دارا بودن طعم و خواص خوبی که دارد، می تواند جزو مناسب ترین انتخاب های شما باشد.مرکز خرید موسیر اسلایس شده در اصفهان

موسیر اسلایس از کجا تهیه کنیم ؟

موسیر اسلایس از کجا تهیه کنیم ؟موسیر یک گیاه وحشی از سرده ی سیر است اما از برخی لحاظ با هم تفاوت های بسیاری دارند؛ زادگاه اصلی آن کشور ایران است و به وفور در برخی مناطق این سرزمین یافت می شود.

این محصول دارای تمامی خواص سیر است و از کاربرد های بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که امروزه به عنوان ارکان اصلی موجود در هر آشپزخانه ای، یافت می شود؛ این محصول به عنوان یک ادویه و یا طعم دهنده در تهیه انواع غذا مانند استیک، مرغ گریل شده و… به کار می رود و می توان آن را در اشکال مختلف مثل ماست موسیر، نان موسیر، انواع ترشی و… به مصرف رساند.

این محصول با داشتن سطح بالایی از ویتامین ها، املاح، پروتئین، آنتی اکسیدان و بسیاری از مواد معدنی سهم عظیمی را در درمان انواع بیماری ها به خود اختصاص داده است و در نتیجه نظر افراد زیادی را برای خرید، به خود جلب کرده است چون علاوه بر خواص فوق العاده ای که دارد، دارای طعم و بوی بی نظیری است که به عنوان ادویه و یا چاشنی، در شروع و استارت پخت هر غذایی می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

با داشتن سال ها تجربه در زمینه فروش این محصول دریافته ایم که مهم ترین اصل در فروش مواد خوراکی کیفیت بالای طعم و بوی آن است؛ به گونه ای که تمامی خواص خود را حفظ کرده باشد تا علاوه بر فوایدی که بر بدن می گذارد، منجر به تغییر طعم، بو و رنگ خوب غذا نگردد.

ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها، اقدام به تولید مرغوب ترین موسیر برای مشتریان عزیزمان کرده ایم تا بتوانند این چاشنی خوش طعم را با اطمینان خاطر مصرف نمایند.

چنانچه قصد تهیه موسیر اسلایس، در بهترین طعم با مرغوب ترین کیفیت را دارید می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه های آنلاین موجود در سایتمان، سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به محصول مورد نظر خود دست یابید و معنای واقعی کیفیت را بچشید و احساس کنید.

راهنمای خرید بذر موسیر در اصفهان

بذر موسیر جزو بذر های کاملا ارگانیک بوده که هر ساله شاهد تعداد بسیار کمی از آن ها هستیم چون موسیر به ندرت اقدام به تولید بذر می نماید.

این گیاه از سرده سیر است و پیاز آن خوراکی می باشد و در انواع ترشی و غذا استفاده می گردد.

گل های گیاه موسیر به رنگ بنفش و ارغوانی موجود است که حتی می توان به عنوان یک گیاه زینتی در باغ و حتی حیاط خانه و گلدان آن را به کار برد.

وزن هر بذر موسیر حدود ۹/۶ گرم است.

بذر های این گیاه در هوای معتدل و نسبتا سرد رشد می کنند و باید به گونه ای کاشته شوند که در طی دوران زندگیش، یک دوره یخبندان را حتما تجربه کند؛ در واقع بذر های موسیر مقاوم به سرما هستند و در هر آب و هوایی رشد می کنند و ثمر می دهند..

این بذر اغلب، اوایل بهار کشت می شود و با رسیدن تیر ماه نوبت برداشت آن فرا می رسد.

بذر موسیر به این علت که جزو دسته سبزیجات غده دار است از خانواده پیاز به حساب می آید اما از نظر طعم و مزه بسیار مشابه سیر است.

پرورش این گیاه از طریق بذر آن است؛ پس اولین و مهمترین قدم در رشد این محصول دقت به ویژگی ها و خرید بذر موسیر مرغوب است؛ این بذر فاقد پوست و پوشش است و دقت کنید که آن را با سیر اشتباه نگیرید چون بذر سیر پوشش دار است.

اما شاید برایتان سوال باشد که چگونه بفهمیم به چه مقدار بذر نیاز داریم؟ برای کاشت موسیر در کل به از‌‌ا‌‌ء هر متر مربع از زمین کشاورزی حدود ۲ گرم بذر را در نظر می گیرند که با محاسبه مقدار زمین خود به راحتی می توانید بذر محصول را به اندازه کافی خریداری نمایید.

اگر قصد خرید این محصول را داشتید می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما آگاهی های لازم را کسب نمایید.

قیمت موسیر خشک در بازار تهران

قیمت موسیر خشک در بازار تهرانموسیر یک طعم دهنده غذایی بسیار مفید است که با داشتن عطر و طعم بسیار ملایم، مقدار مصرف آن در برخی موارد از سیر پیشی می گیرد و بسیاری از افراد با افزودن این محصول به مواد غذایی آن را جایگزین سیر می کنند.

موسیر به چندین شکل در بازار موجود است که از میان آن ها می توان به موسیر خشک و تر اشاره کرد.

قیمت این محصولات تابع کیفیت آن ها می باشد و بسته به شرایط مختلفی از کیفیت های متنوعی برخوردار است و از پایین ترین قیمت ها تا بالا ترین انواع آن را شامل می شود.

قیمت موسیر موجود در بازار نسبت به سایر محصولات به قدری مناسب است که همه افراد توان خرید آن را دارند و بسته به ذائقه خود اقدام به دریافت محصول می کنند.

ما با در نظر گرفتن مناسب ترین قیمت برای محصولات با کیفیتی که داریم توانسته ایم نظر بسیاری از مشتریان را به سمت خود جلب کنیم به گونه ای که شخص با مصرف یک بار موسیر، بار های بار اقدام به خرید مجدد آن می نماید.

انواع موسیر و خواص آن

خواص موسیر از دیرباز مورد توجه پزشکان و متخصصان طب سنتی بوده است.

این محصول دارای حدودا ۴۰ گونه متنوع است و همگی آن ها در مصارف خوراکی و یا درمانی و کمک به بیماری های حاد و مزمن کاربرد زیادی دارند و کمک شایانی را به جامعه بشری ایفا می کنند.

از خواص و کاربرد های متنوع این محصول می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱) وجود مواد آنتی اکسیدانی مانند کورستین و آلیسین: منجر به کاهش فشار خون می گردد؛ همچنین از طریق مقابله کردن با رادیکال های آزاد ریسک ابتلا به سرطان را کم می کن.

۲) ویتامین A: به روند ترمیم و بهبود سریع زخم کمک می نماید.

۳) ویتامین C: منجر به تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامت و شادابی پوست می شود و از پیری زودرس سلول ها، جلوگیری می نماید.

۴) گوگرد و اتیل استات: خواص ضد سرطانی دارد و منجر به پاکسازی کبد و صفرا می گردد.

۵) پتاسیم: با متعادل کردن فشار خون، ریسک ابتلا به سکته مغزی را کاهش می دهد.

۶) اسید چرب: حرارت مناسب بدن را تامین می نماید.

۷) ترکیبات سولفوردار:

۸) پروتئین: منجر به افزایش حجم ماهیچه و تقویت سیستم ایمنی می گردد.

۹) آلیل پروپیل: با تاثیر گذاشتن بر روی کبد، میزان قند خون را کاهش می دهد.

۱۰) منیزیم: در سلامت مغز، قلب و ماهیچه موثر است.

۱۱) فسفر: از طریق کمک کردن به سلول های مغزی، منجر به افزایش عملکرد آن ها و جلوگیری از فراموشی و زوال عقل می گردد.

۱۲) کلسیم: باعث بهبود بخشیدن به فرآیند استخوان سازی و افزایش تراکم آن می گردد.

۱۳) فولات یا اسید فولیک: برای خانم های باردار بسیار مفید است و به سلامت سیستم عصبی جنین و رشد یاخته کمک شایانی می کند.

۱۴) فلاونوئید: باعث کاهش چربی خون و کلسترول LDL می گردد.

۱۵) فیبر گیاهی: با افزایش دادن حرکات دودی روده، میزان ابتلا به یبوست و سرطان های کولون را کاهش می دهد؛ همچنین قند خون را بسیار کاهش می دهد.

۱۶) خواص آنتی باکتریال: باعث نابودی انواع میکروارگانیسم ها در بدن می گردد.

۱۷) رقیق کننده خون: از ایجاد لخته در خون جلوگیری کرده و مانع از بروز حملات قلبی می گردد.

۱۸) کاهش وزن: با کاهش چربی های اشباع شده مضر، به عنوان یک چربی ساز موفق عمل می کند.

۱۹) طبع گرم: در نتیجه در درمان انواع سرماخوردگی، برونشیت، عفونت های ویروسی و تنگی نفس موثر است.

۲۰) خواص آنتی هیستامینی و ضد حساسیت

۲۱) درمان زخم و ورم معده، H پیلوری: با بهبود عملکرد آنزیم های گوارشی به فرآیند هضم غذا کمک می کند و از رفلاکس محتویات معده پیشگیری می کند؛ همچنین با کاهش باکتری های مضر معده میزان بروز H پیلوری و علایم آن را تخفیف می باشد.

۲۲) کاهش قند خون: در نتیجه در کاهش ابتلا به دیابت موثر می باشد.

۲۳) تقویت قوای جنسی: باعث حفظ سلامت اسپرم ها شده و هورمون های زنانه و مردانه را تعدیل می نماید.

۲۴) رفع التهابات مفصلی و سیاتیک، روماتیسم، نقرس و…

۲۵) پاکسازی خون و قاعده آور

۲۶) کاهش ریسک ابتلا به میگرن و انواع سردرد های تنشی

۲۷) جوان سازی پوست و مو: استفاده از ماسک موسیر در صورت عدم حساسیت منجر به کاهش شوره سر و ریزش مو می گردد؛ همچنین لطافت و شادابی پوست را به خوبی تامین می نماید.

۲۸) درمان درد و جای نیش حشرات

مناطق مناسب کشت موسیر

مناطق مناسب کشت موسیر کشت موسیر تا حدودی همانند سیر و پیاز است و نیاز به شرایط خاصی دارد.

خوبی این گیاه در این است که با هر آب و هوایی سازگار است و اغلب در زمین های شیب دار با خاک عمیق رشد می کند.

موسیر بیش تر دوستدار هوای معتدل می باشد و اغلب در اوایل فروردین کشت و در اوایل تیر ماه برداشت می گردد.

کشت این محصول نیازمند علم کافی و دقت و توجه مناسب است؛ جهت کشت باید تمامی شرایط لازم از جمله خاک مناسب، درجه حرارت، آبیاری کافی، کود استاندارد و… رعایت گردد تا محصول خوبی به بار بیاید.

کشت این محصول اغلب به صورت خطی است و قسمت غده مانند آن در خاک قرار می گیرد.

از مناطق مناسب برای کشت موسیر می توان به ارتفاعات نهاوند، اردبیل، فارس، همدان تیران و کرون و… اشاره کرد.

مشخصات موسیر کوهی ممتاز

موسیر جزو گیاهان بسیار مفید و زیبا با گل های ارغوانی و بنفش است که دارای انواع و گونه های متنوعی در حد ۴۰ نوع است که یکی از انواع موسیر کوهی یا وحشی است که در برخی مناطق شاهد رویش این گیاه دو رگه و پیوند زده شده هستیم.

کشت موسیر وحشی در برخی شهر ها و روستا ها مانند کنگاور، بروجرد، یاسوج، نهاوند، هرسین، اراک، خمین و آشتیان رشد می کند و می توان آن را هم جزو دسته پیاز و هم سیر طبقه بندی کرد؛ زیرا از لحاظ ظاهری مانند پیاز کشت می شود ولی از لحاظ طعم و رنگ مشابه سیر است.

مرغوب ترین موسیر وحشی دارای طعم نسبتا تند و بسیار ملایمی است که خوردن آن به هیچ وجه باعث آزار مصرف کننده نمی شود.

از لحاظ بو، دارای بوی بسیار کم تری نسبت به سیر است و دارای رنگ شفافی است که از طیف سفید تا قهوه ای را شامل می گردد.

موسیر کوهی ممتاز جزو مفیدترین مواد خوراکی می باشد که با دارا بودن انواع ویتامین ها، پروتئین، کلسیم، فسفر، مس، زینک، آهن، منگنز، املاح و مواد معدنی، آنتی اکسیدان و… سهم عمده ای را در درمان انواع بیماری ها به خود اختصاص داده است.

این محصول کاهنده وزن، چربی خون و فشار خون است و در درمان و پیشگیری از دیابت هم موثر می باشد؛ همچنین انتخاب خوبی برای آن دسته از افرادی است که از بیماری های مفصلی و درد های استخوانی رنج می برند و دچار روماتیسم، راشیتیسم، نقرس و… هستند. 

موسیر کوهی یا وحشی با داشتن ترکیبات آنتی اکسیدانی خاصی که دارد؛ هم از پیری زودرس و ایجاد خطوط و چین و چروک در پوست جلوگیری می کند و باعث سلامت آن می گردد و هم با رادیکال های آزاد سرطان زا مقابله می کند و باعث انهدام و نابودی آنها می شود.

در نتیجه از تمامی خواص سیر برخوردار است و بسیار معجزه انگیز می باشد.

فرق سیر و موسیر چیست ؟

فرق سیر و موسیر چیست ؟سیر و موسیر هر دو جزو گیاهان مفید و خوش طعم ایرانی هستند که با توجه به خواص و فواید بی نظیری که دارند بسیار مورد توجه افراد، در سراسر جهان قرار گرفته اند.

اما شاید برایتان سوال باشد که فرق سیر و موسیر در چیست؟

این دو گیاه، کاملا متفاوت با طعم یکسانی هستند که هر دوی آن ها جزو پر مصرف ترین مواد خوراکی شناخته می شوند.

در این جا می خواهیم به طور مختصر به تفاوت های این دو محصول اشاره کنیم.

۱) سیر دارای عطر و مزه بسیار تندی است که بعد از مصرف آن به صورت خام، دهان به طرز وحشتناکی بو می گیرد که هم برای فرد و هم برای اطرافیانش آزار دهنده می باشد؛ به همین دلیل بسیاری از افراد از خوردن آن اجتناب می کنند.

اما موسیر دارای عطر کمتر و مزه ملایم تری نسبت به سیر است که بعد از مصرف، هیچ بویی را در دهان باقی نمی گذارد.

۲) بذر سیر دارای پوسته نازکی است اما بذر موسیر فاقد این پوسته می باشد.

۳) سیر دارای چند حبه در داخل یک کیسه است اما موسیر حبه ندارد و به شکل پیاز بیضی شکلی می باشد.

هر دو نوع از این محصولات دارای خواص و فواید بی نظیری هستند که با خوردن آن ها می توانید از تک تک این فواید بهره مند شوید؛ پس اگر به فکر سلامتی خود هستید مصرف روزانه آن ها را به صورت خام و یا پخته فراموش نکنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

پاسخی بگذارید