کشت و صنعت تابش
خانه / سیر /  فروش سیر سفید مروارید درجه۱

 فروش سیر سفید مروارید درجه۱

سیر دارای طبیعت گرم و خشکی می باشد و از آن به عنوان یک ماده ی غذایی و گیاهی دارویی و درمانی استفاده می شود سیر تازه فواید زیادی دارد از سیر محصولات دیگری هم مانند سیر خشک، سیر پخته شده و روغن سیر به دست می آید که هر کدام از آن ها هم خواص و ارزش غذایی خاص خودشان را دارند.

سیر سفید مروارید بسیار خوشمزه و خوش طعم می باشد و سرشار از انواع ویتامین ها و مواد معدنی و مغزی فراوانی هم است. این گیاه در سراسر جهان رشد می کند و طرفداران زیادی هم دارد. 

به دلیل مصرف بالای این محصول فروش سیر مروارید درجه ۱ فروش بسیاری دارد و مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. 

 فروش سیر سفید مروارید درجه1

روش تهیه ترشی سیر سفید مروارید با سرکه

روش تهیه ترشی سیر سفید مروارید با سرکهبرای تهیه ترشی سیر سفید مروارید با سرکه روش های مختلفی وجود دارد:

  1. در روش اول باید ابتدا پوست های سیر را به خوبی کنده و جدا کرده برای این کار می تواند حبه های سیر را جدا کرده و در داخل یک بطری در دار شیشه ای ریخته و در آن را بسته و به محکمی و قدرت زیاد آن را تکرار دهید بعد از چند ثانیه سیر ها را خارج کرده و مشاهده می کنید که پوست روی ان ها به راحتی جدا می شود سیر ها را در داخل ظرف های تمیز طوری بچینید که هیچ فضای خالی در ظرف باقی نماند. مقداری نمک بر روی سیر ها ریخته و بعد سرکه ی سیب را به آن اضافه می کنید تا جایی که تا روی سیر ها را بپوشاند بهتر است که در چند روز اول در ظرف را کامل نبندید و نیمه باز بگذارید بماند تا جوش سیر و سرکه از بین برود و بعد دوباره به ظرف سرکه وارد کنید و در آن را محکم ببندید. زمان استفاده از این سیر بعد از گذشت ۶ ماه می باشد و زودتر از این زمان قابل خوردن نیست البته بعضی از افراد دوست تمایل دارند که سیر چند ساله مصرف کنند زیرا ترشی سیر چند ساله پوستش به راحتی کنده می شود و نرم است و مزه ی شیرینی هم دارد بهترین مکان برای نگهداری این ترشی مکان تاریک و خنک می باشد.
  2. مواد لازم برای تهیه ی ترشی سیر شامل سیر، سرکه، نمک، فلفل سیاه و سبزی معطر ترخون می باشد در ابتدا سیر ها را به مدت چند ساعت در داخل آب خیس کنید تا به راحتی پوست آن ها جدا شود بعد از کندن پوست سیر ها آن ها خوب بشورید و در آبکشی قرار داده تا آب آن به طور کامل از بین برود و خشک شود. سیر ها را به طور مرتب در داخل یک شیشه ی تمیز چیده و دانه های فلفل، سبزی معطر و مقداری نمک را بر روی سیر ها بریزید و سرکه را در انتها به آن اضافه کنید. بهتر است که شیشه ی سرکه را در مکانی قرار دهید که به دور از تابش آفتاب باشد زیرا در این صورت بعد از گذشت چند مدت خیلی نرم می شود و طعم و عطر خودش را از دست می دهد ولی اگر در جای خنک بماند سفت تر می شود و عطر تند تری خواهد داشت البته بستگی به سلیقه ی افراد دارد و اگر این سیر ترشی ۷ سال بماند خواص دارویی و درمانی آن بسیار زیادتر می شود. از انواع سرکه مانند سرکه انگور یا سرکه سیب برای تهیه ی این ترشی استفاده کنید.

فواید خوردن سیر مروارید برای بدن

فواید خوردن سیر مروارید برای بدن بسیار زیاد می باشد و برای بهبود و درمان انواع بیماری ها مفید است مانند:

  1. بعضی از افراد دارای بیماری تبخال که تاول کوچک و پر مایعی است که دردناک بوده و معمولا بر روی بینی و لب ها به دلیل ویروس به وجود می آید و بیماری مسری نیز می باشد سیر درمان بسیار خوبی برای جلوگیری و نابودی این تبخال ها می باشد.
  2. معمولا در فصل های مختلف گرفتار گزش نیز حشرات می شوید که باعث ایجاد سوزش و خارش فراوان پکست می شود سیر ماده ای است که هم می تواند سوزش و اثر به جای مانده از گزش حشرات را از بین ببرد و هم به دلیل اینکه حشرات مختلف از بوی سیر خوششان نمی آید بنابراین سیر می تواند به عنوان یک دافع قوی برای حشرات مختلف باشد.
  3. خوردن سیر سبب می شود که چین و چروک های صورت، خطوط، لکه های تیره و همه ی علائم پیری در صورت از بین برود زیرا سیر دارای ترکیب آلیسینی می باشد که یک انتی اکسیدان قوی است. 
  4. یکی از مشکلاتی که امروزه بسیار با آن مواجه می شویم ریزش مو است که هم زنان و هم مردان دچار آن می شوند و دلایل مختلفی مانند تغییرات هورمونی، استرس، آلودگی، کمبود خواب و رژیم غذایی نا مناسب باشد و سیر به عنوان یک داروی طبیعی و گیاهی برای درمان این مشکل می باشد.
  5. جوش ها و آکنه ها از جمله رایج ترین مشکلات پوستی هستند که معمولا همه گرفتار آن می شوند و زمانی به وجود می آید که بر روی پوست منافذ بازی وجود داشته باشد و انواع آلودگی ها و چربی ها وارد پوست می شوند. سیر به دلیل دارا بود خواص ضد باکتریایی و صد میکروبی که دارد به عنوان یک ضد عفونی کننده ی قوی عمل کرده و در بسته شدن منافذ پوستی تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت.
  6. از بین برنده ی قوی برای لکه های زرد و عفونت ناخن ها می باشد.
  7. بعضی از افراد دچار ناراحتی های سینوسی می باشند و معمولا دچار خستگی، حساسیت، سرماخوردگی، فشار در صورت و خلط غلیظ می شوند بهترین درمان خانگی برای این مشکل سیر است زیرا عفونت های باکتریایی و قارچس را از بین می برد. 
  8. سیر خاصیت ضد انعقاد خون دارد به همین دلیل از لخته شدن خون به خوبی جلوگیری می کند و مانع بروز مشکلات قلبی و عروقی و انواع سکته ها می شود. 
  9. خوردن سیر در برای درمان عفونت واژینال بسیار مفید است.
  10. اگر می خواهید کاهش وزن داشته باشید حتما سیر را در رژیم غذایی خود قرار دهید زیرا علاوه بر داشتن مواد معدنی و مغذی بسیار دارای کالری کمی می باشد و به همین دلیل خوردن آن به شما در رژیمتان بسیار کمک می کند.
  11. بادشکن و ضد عفونی کننده است.
  12. اثر بسیار خوبی در تنگی نفس دارد. 
  13. انگل های روده و معده را از بین می برد.
  14. درمان خوبی برای بیماری پر کاری تروئید می باشد. 

درمان نفخ و یبوست با مصرف سیر سفید مروارید

درمان نفخ و یبوست با مصرف سیر سفید مرواریدسیر سفید مروارید برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد و بیش از ۳۰ خاصیت درمانی دارد. ترکیبات موجود در سیر شامل مقدار زیادی ویتامین c، فولیک اسید و آهن، روی، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و انواع ویتامین های گروه B می باشد. 

ویتامین B باعث کار کردن بهتر روده می شود به همین دلیل یکی از بهترین و مهم ترین خواص سیر در درمان نفخ و یبوست می باشد.  

انواع مختاف سیر خاصیت ضد یبوستی دارند و افرادی که به طور دائم مقداری کمی سیر مصرف می کنند مبتلا به یبوست نمی شوند. بهترین زمان مصرف سیر برای این منظور یه صورت خام و در ناشتا می باشد.

یک حبه سیر را به قطعات ریزی تبدیل کرده و کاملا خورد کنید و با مقداری آب بخورید این مخلوط بهترین درمان برای یبوست و درد معده است البته نگران بوی بد سیر نباشد زیرا بوی ان با خوردن موادی مانند کاهو، جعفری، شیر، سیب و عسل از بین می رود. البته می توانید با گذاشتن مقداری چای خشک شده در دهان و قورت دادن آن این بو را از بین ببرید. 

به طور کلی خوردن روزانه نصف با یک حبه سیر کامل به صورت خام به همه انسان ها توصیه می شود. 

مضرات زیاده روی در مصرف سیر

سیر یک ماده ی غذایی و گیاه مفید می باشد ولی گاهی اوقات مصرف بی رویه ی آن مضراتی را به همراه دارد مانند:

  1. زیاده روی در مصرف سیر سفید احتمال بروز خونریزی را افزایش می دهد و در زنان باردار ممکن است موجب لکه بینی و یا خونریزی واژینال شود. 
  2. خوردن بیش از حد سیر ناراحتی های معده و مشکلاتی گوارشی را به وجود می آورد و اگر سابقه ی این نول بیماری را دارید حتما با دستور پزشک از سیر استفاده کنید. 
  3. زیادی خوردن حبه های سیر موجب می شود فشار خون به میزان زیادی کاهش پیدا کند و اگر دارای فشار خون پایین هستید آن را مصرف نکنید. 
  4. سیر به دلیل اینکه رقیق کننده ی خون می باشد انعقاد خون را به خصوص در زمان جراحی با مشکا مواجه می کند به همین دلیل سعی کنید قبل از هر گونه عمل جراحی از خوردن بی رویه ی سیر خودداری کنید. 

خواص بیشتر سیر مروارید خانگی نسبت به نوع کارخانه ای

خواص بیشتر سیر مروارید خانگی نسبت به نوع کارخانه ای سیر مروارید خانگی خواص بیشتری نسب به نوع کارخانه ای آن دارد. درست است که سیر برخلاف ترشی های دیگر زمان نگهداری طولانی دارد و هرچه قدیمی تر باشد کیفیت و خاصیت درمانی آن بیشتر می شود ولی در کارخانه ممکن است از مواد نگه دارنده بیشتری استفاده کنند و یا با استفاده از رنگ های خوراکی و جوشاندن سیر ها مدت زمان آماده شدن این ترشی را برای خوردن کمتر کنند و آن کیفیت و طعم سیر خانگی را نداشته باشد. 

به طور کلی سیر ترشی مرواریدی به دو صورت صنعتی و خانگی تهیه می شود و معمولا در روش صنعتی برای آماده سازی سریع سیر و سرکه را حرارت می دهند اما در روش خانگی بعد از پوست گرفتن کامل سیر ها و حبه حبه کردن ان ها را در بطری های شیشه ای که حاوی نمک و یک پیمانه شکر و دو قاشق چایخوری از انواع ادویه ها مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز، رازیانه و خردل می باشد می چینیم و بعد بر روی این مواد سرکه ریخته می شود و در ظرف را خیلی محکم می بندیم. 

برای درست کردن سیر ترشی نکاتی را باید مدنظر قرار دهید.

  1. هر چند روز یا چند هفته یکبار در ظرف های ترشی را باز کنید و اگر دیدید که سرکه ی آن کم شده مقداری سرکه به آن اضافه کنید. 
  2. برای اینکه ترشی زودتر آماده شود بطری یا ظرف آن را در جای افتاب گیری بگذارید.
  3. پیشنهاد می شود که ظرفی که می خواهید در آن سیر ترشی درست کندی شیشه ای باشد و از نمونه ی پلاستیکی استفاده نکنید.
  4. قبل استفاده از شیشه ها برای گذاشتن ترشی آن ها را با اب داغ خوب بشویید و به طور کامل خشک کنید. 
  5. از گذاشتن و استفاده از قاشق های کثیف و روغنی در داخل ظرف ترشی خودداری کنید.

ترکیبات گوگردی موجود در سیر

ترکیبات گوگردی موجود در سیر در زمانی که فرآیند هضم صورت می گیرد آزاد می شوند و گازی را تولید می کنند. این گاز تولید شده وارد خون می شود و سبب به وجود آمدن بوی بد در دهان و سیستم تنفسی انسان می شود. 

یکی از مزایای سیر ترشی های بو دار این است که با وجود ترکیبات گوگردی باعث به وجود آمدن بوی بد در دهان نمی شودو سیر ترشی های چند ساله که خواص گوگردی آن ها به طور کامل از بین رفته اند برای بدن بسیار مفید می باشند و ضد ویروس، ضد سرطان، دفع کننده ی سموم از کبد و سرعت بخشیدن به عمل هضم غذا می شوند ولی نباید در مصرف آن ها زیاده روی کرد.

ولی برخی از دانشمندان اعتقاد دارند که بیشترین خاصیت سیر به دلیل وجود ترکیبات گوگردی آن است که اکثرا در زمان له شدن و یا جویده شدن از یک حبه سیر آزاد می شود. 

یکی از معروف ترین ترکیبات گوگردی موجود در سیر آلیسین می باشد. آلیسین ترکیب ناپایداری است و به میزان کمی در سیر تازه وجود دارد. مواد گوگردی سیر از طریق دستگاه گوارش وارد بدن می شوند و در تمام نقاط بدن پخش شده و اثرات بیولوژیکی قوی خود را در بدن پیاه می کنند. 

بسته بندی سیر مروارید در بازار

بسته بندی سیر مروارید در بازار سیر مروارید محصول پر فروشی می باشد و در بازار به شکل های های مختلفی عرضه می شود. بهترین بسته بندی سیر مروارید، بسته بندی است که تحت هیچ شرایط هیچ گونه هوا و رطوبتی وارد آن نشود د حتما دارای تاریخ مصرف و تولید باشد. 

زیبایی در بسته بندی ها نیز بسیار مهم می باشد زیرا اولین چیزی که در هنگام خرید به چشم مشتری می آید شکل ظاهری محصول می باشد پس حتما باید طراحی مناسبی داشته باشد و علاوه بر این موارد نباید دارای سیر های لکه دار و سیاه باشد. 

این فروشگاه اینترنتی فروش سیر مروارید با بهترین و زیبا ترین بسته بندی را در بازار در اختیار دارد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بازار فروش سیر بذری و خوراکی در استان همدان

سیر یکی از مفید ترین و پرفروش ترین مواد خوراکی موجود در طبیعت است که خواص دارویی بسیار زیادی دارد و در طبخ انواع غذا و سالاد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصو

پاسخی بگذارید